Про це повідомляє Fresh Plaza. Вирощування мускатного гарбуза на Піренейському півострові за 8 років зросло з 400 га до понад 4000 га. Споживання цього продукту продовжує зростати з кожним роком. І хоча частка плодів гарбуза мускатних сортів і гібридів у порівнянні з іншими овочами досить мала, продукт можна знайти у більшості супермаркетів Іспанії. Відповідно до попиту, зростає і кількість охочих вирощувати гарбузи.
Приміром, проекту Love Klabaza, який об’єднує виробників з Іспанії та Португалії для популяризації споживання гарбуза, влаштував промо-акцію «Якщо любиш мене, подаруй мені гарбузи». Лише за 8 місяців проєкт зібрав понад 5000 підписників у соціальних мережах, 42 000 відвідувань з мережі, 350 публікацій у ЗМІ і зйомок у кулінарних шоу.
Седрік де Мулдер, менеджер із закупівель фруктів і овочів у Consum, зазначив, що «гарбуз стає стратегічною категорією», оскільки щорічне зростання продажів становить 15%. «Важливо посилювати маркетингові та рекламні заходи, щоб допомогти досягти цих результатів. Такі проекти, як Love Kalabaza, можуть значно підвищити його популярність, так само як + Brocoli збільшив споживання брокколі. 15 років тому іспанські споживачі майже не знали про існування брокколі, а тепер цей вид капусти стає основним продуктом», – говорить фахівець.
Завдяки популяризації гарбуз у Іспанії вийшов з ніші продуктів для годівлі тварин і досяг більш комерційного рівня. Але вміст цукру в плодах має бути високим, їх зовнішній вигляд і упаковка – бездоганними.
Хосе Антоніо Родрігес, консультант із 20-річним досвідом роботи з фруктами та овочами в групі Carrefour підкреслив, що у гарбуза ще довгий шлях до сердець споживачів. Щоб він був перспективним, при продажах потрібно застосовувати різні форми нарізки, напівфабрикатів, готових до вживання форм гарбуза. Крім нарізаного гарбуза та джемів з нього є багато інших можливостей для використання сировини. Наприклад, використання м’якушу гарбуза в салатах і десертах, приготування з нього чіпсів, снеків, соків та смузі.