Як може виглядати ланцюжок поставок після COVID-19

0
146

Хоча дуже важко передбачити, як саме виглядатиме життя після відновлення нормальності, неминуче ні бізнес, ні суспільство в цілому не повернуться до того, як це було до пандемії коронавірусу.

Але де, можливо, зміниться ланцюг поставок? Думка Джон Перрі — керуючого директора провідного консалтингу постачальників послуг та логістики SCALA

Зміни стратегії

Для багатьох ми, мабуть, побачимо переоцінку стратегій ланцюга поставок. Опора на світові ланцюги поставок зменшиться, особливо на одне джерело постачання компонентів, сировини та готової продукції. Згодом це також потенційно може призвести до більш позитивного заохочення внутрішнього виробництва та сільського господарства, де це можливо.

Компанії також, ймовірно, переоцінюють свої «Плани стихійних лих», озброєні знаннями цієї кризи про те, наскільки сильно можуть вплинути ланцюги поставок за мить.

У той же час, звичайно, ми не можемо втратити увагу на ефективності та необхідності компенсувати наслідки дефіциту робочої сили, такі як додаткові технології та автоматизація.

Зміна очікувань споживачів

Значне збільшення кількості доставки на дому та Click & Collect у всіх секторах призведе до більш сильного фактора поведінки покупців, ніж раніше, через те, що багато покупців вже звикли купувати товари таким чином.

Це матиме негативний вплив на бізнес, оскільки, якщо ці моделі дійсно зберігаються, вони, в свою чергу, вплинуть як на спроможність бізнесу відповідати мінливим очікуванням споживачів, так і на їх вартість на обслуговування завдяки багатьом послугам доставки товарів додому, або безкоштовно, або з низькою вартістю, яка не є довгостроковою бізнес-моделлю.

Зменшення вибору споживачів

Продуктові лінійки можуть розвиватися з можливістю зменшення вибору споживачів для продукції.

Хоча споживачі отримали перевагу дуже широкого вибору (десятки тисяч) товарів, коли вони раніше відвідували великі супермаркети, є значні переваги в ланцюзі постачань у скороченні асортименту доступної продукції.

Враховуючи це, ми, ймовірно, бачимо, як підприємства вивчають способи впорядкування асортименту товарів для підвищення еластичності ланцюга поставок, зниження складності та підвищення ефективності. Це такий підхід, який підтримують дискаунтери, такі як Aldi та Lidl, і хоча ми, мабуть, не будемо повторювати ці точні моделі, ми можемо побачити кроки в тому напрямку, які могли б збільшити як стійкість ланцюга поставок, так і ефективність ланцюга постачань.

Для отримання додаткової інформації відвідайте: http://www.scalagroup.co.uk/

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here