Covid-19 стимулює розвиток вендингової торгівлі

0
11139

Ринок інтелектуальних торгових автоматів особливо у Азіатсько-Тихоокеанському регіоні буде швидко розширюватися протягом найближчих років, зазначають експерти. Це відбуватиметься  завдяки зростаючим тенденціям цифровізації та урбанізації економік, насамперед, таких густонаселених країн як Індія, Китай та Японія. Прогнозується, що кількість вуличних автоматів для видачі їжі, включають закуски, овочі, морозиво, тістечка, фрукти та цукерки, швидко зростатиме. Процесу також сприяє пандемія коронавірусу, адже багато споживачів почали схилятися до безконтактних методів купівлі продуктів харчування, таких як онлайн-замовлення і вендингова торгівля, що дозволяє максимально зберігати дистанцію між продавцем і покупцем.

Як повідомляє freshplaza.com, саме перебування на карантині підштовхнуло мешканку міського округу Іньчуань , що знаходиться в Китаї і є одним із пілотних проектів «розумних міст» цієї країни , до ідеї встановлення вуличних вендингових автоматів з продажу плодів.

«Автомати можуть видавати більше 50 сортів фруктів та овочів, і наш персонал поповнюватиме полиці раз на два дні, щоб переконатися, що продукти свіжі, –  каже Чень Юцзе, авторка ідеї й ініціатор концепції встановлення вуличних вендингових автоматів в Іньчуані. – Ці фрукти та овочі доставляються безпосередньо з плодоовочевих баз, тому їх ціна на 15-20 % нижча, ніж на аналогічну продукцію в супермаркетах».

Жінка зауважила, що під час карантину купувала овочі та фрукти через онлайн-сервіси, але виявляла, що зазвичай їх привозять у недостатньо свіжому вигляді. І якби біля її будинку був «безконтактний» торговий магазин, який міг би дозволити покупцям побачити товари перед оплатою, це було б краще рішення. Так і виникла ідея створити вендингову мережу торгівлі плодоовочевою продукцією. Чень Юцзе обговорила цю ідею зі своїми колегами і вирішила спочатку встановити кілька автоматів у густонаселених житлових кварталах. Наразі ці машини були встановлені в п’яти житлових комплексах. Але компанія має більші амбіції, охопити щонайменше 85 % громад Іньчуаню протягом наступних трьох років, адже товар користується попитом.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here