Світові експортери виноградного вина зазнають рекордних збитків

0
11112

За повідомленнями багатьох фахових економічних видань, обсяги продажів французьких, італійських та іспанських вин суттєво знизилися у порівняні з результати минулого і багатьох попередніх років. Таку ситуацію здебільшого пов’язують з економічними наслідками від пандемії Covid-19, адже найбільше постраждав готельно-ресторанний бізнес, де спостерігався високий попит на вино. Дещо впали продажі цього продукту і у торговельних мережах. Натомість відзначається певне зростання реалізації вин через інтернет-майданчики.

Історичний спад продажів шампанського у нинішньому році

Вартість поставок шампанського зменшилася на третину, дефіцит складе 100 мільйонів пляшок порівняно з 2019 роком. Винний регіон може зафіксувати втрати в обороті понад 1,7 мільярда євро за рік. Винороби Шампані не зазнавали такого спаду протягом десятиліть, повідомляє Les Echos.

Продаж іспанського вина падає майже на 40%

У минулому році третій за обсягом після Італії та Франції світовий виробник вина – Іспанія, через несприятливі погодні умови знизила виробництво вина на 24%. У нинішньому році іспанським виноробам додалося проблема із реалізацією виробленого продукту, що ускладнила  пандемія коронавірусу. Про що інформує Іспанська федерація вина (FEV ).

За результатами опитування, проведеного FEV серед його членів, іспанські виноробні компанії очікують, що оборот впаде в середньому на третину протягом  2020 року.

У першому півріччі найбільше постраждали найменші компанії (менше десяти працівників) -54%, тоді як зменшення обсягів реалізації готового товару в середньому досягло 30% для інших. Більше половини опитаних компаній вважають, що вони не зможуть відновити обсяги продажів до 2022 року, до рівні, як це було до коронакризи.

Продажі в готелях та ресторанах найбільше постраждали від обмежень, визначених у всьому світі, із 65-відсотковим падінням обороту в Іспанії та 49% на міжнародному рівні. Але товарооборот у супермаркетах також впав — на 12% в Іспанії та 23% у експорті. Компанії, що торгують в інтернеті (82% від загальної кількості), зафіксували збільшення обсягу продажів з середини березня на 161%.

Італійське вино – зниження експорту на 4% вперше за 30 років

Варто додати, що в Китаї споживання італійського вина в період з січня по травень 2020 року впало на 44%. У Великобританії продажі впали майже на 12% (також через напруженість, пов’язану з Brexit), на ринку Франція італійські вина втратили 14%. У Німеччині та США, які є основними ринками для італійських виноробів відзначається незначне зниження  — на рівні 1%, повідомляє L’Ekonomia.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here