Споживчий клімат досягає історичного мінімуму

0
11555

Пандемія коронавірусу і заходи, прийняті для  стримування вірусу, серйозно вплинули на настрої споживачів в квітні. Доходи і схильність до покупок знаходяться у вільному падінні, в той час як економічні очікування зазнали лише помірні втрати. Отже, GfK прогнозує історичний мінімум -23,4 пункти на травень 2020 року; На 25,7 бала менше, ніж у квітні. Це висновки дослідження клімату GfK за квітень 2020 року.

Опитування проходило в перші два тижні квітня. Це був перший раз, коли споживачі відчули повний вплив заходів щодо стримування, таких як закриття шкіл і магазинів, зупинка виробництва і блокування. В даний час споживчий клімат знаходиться у вільному падінні. Значення -23,4 бала є безпрецедентним.

Обвал споживчого клімату
«З огляду на вкрай заморожене економічне середовище цей безпрецедентний обвал споживчого клімату не викликає подиву. Рітейлери, виробники і постачальники послуг повинні підготуватися до неминучої, дуже серйозної рецесії », — пояснює Рольф Бюркле, GfK, споживчий експерт. «Оскільки тепер стає очевидним, що пом’якшення заходів щодо стримування COVID-19 буде дуже повільним з міркувань обережності, споживчий клімат також, ймовірно, зіткнеться з важкими часами в найближчі місяці».

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here