Овочівники хочуть прискорити перехід на механічний збір врожаю через кризу коронавірусу

0
11757

Через кризу з коронавірусу виробники овочів і переробні компанії в таких країнах, як Великобританія, Іспанія, Італія і Німеччина, прагнуть прискорити перехід на механічний збір врожаю. Хоча основна увага приділяється листовим овочам, виробники інших культур також зацікавлені в підвищенні рівня автоматизації, згідно з опитуваннями, проведеними компанією по вирощуванню овочів Rijk Zwaan серед її європейських мережевих партнерів.

Компанія по вирощуванню овочів запитала своїх європейських партнерів по мережах — від виробників до роздрібних продавців — про вплив кризи на їх бізнес і їхні очікування на майбутнє. 

Заклопотаність трудової і економічною невизначеністю
Одним з ключових змін є підвищена увага до переходу на механічне прибирання. Європейські обмеження на поїзд викликали брак сезонних працівників, і соціальне дистанціювання неможливо у багатьох середовищах для садівництва. Обидва ці фактори призвели до додаткових витрат у новому ланцюжку поставок. Згідно з дослідженням Rijk Zwaan, робоча сила виявляється особливою проблемою для виробників і переробних підприємств у Великобританії, Німеччині, Іспанії та Італії, а також в органічному секторі. 

Високий попит на товарні овочі
Однак, це не всі погані новини. Згідно з даними роздрібних і оптових компаній, опитаних Rijk Zwaan, продаж фруктів і овочів збільшилися в середньому на 20-40% за час пандемії. Під час фази паніки особливо затребувані так звані товарні овочі та продукти з тривалим терміном зберігання, такі як салат айсберг, перець, помідори на лозі і заморожений шпинат. 

Зростання числа споживачів онлайн
Онлайн-продажі досягли максимуму під час блокування коронавируса; Європейські рітейлери побачили збільшення на 30-50% в своїх онлайн-каналах. Час від часу продуктові мережі — а також постачальники схем доставки додому — щосили намагалися не відставати від попиту. Сталося загальне зростання місцевих і органічних продуктів, іноді прямо від фермера. Це відбувалось тому, що споживачі проявляли підвищений інтерес до походження продуктів і методам вирощування. 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here