Друковане слово замість виставок і конференцій

1
286

Пандемія коронавірусу змусила сільськогосподарські компанії пристосовуватись до умов праці в період тотального карантину. Якщо в сільській місцевості вимушена самоізоляція громадян майже не внесла зміни у звичайний ритм життя, то в містах і навіть селищах катастрофічні наслідки від пандемії, насамперед для місцевих бізнес-проектів, очевидні. 

Тому звичні у цей період аграрні конференції і виставки скасували або перенесли на невизначений термін, «Дні поля» у пік сезону – відмінили, а це одна з головних можливостей на практиці ознайомити зацікавлених землеробів з новинками ринку і ефективністю дії засобів захисту рослин в польових умовах. Якщо, навіть, заходи відбудуться, більшість потенційних учасників відмовляться брати участь у них, щoб не наражати своїх співробітників на потенційну небезпеку.

COVID-19 настільки змінив свідомість людей, що звичний та продуктивний аншлаг у виставкові дні буде прирівнюватись до масового зараження смертоносною хворобою, принаймні на час, поки не вакцинують проти коронавірусу найбільшу частину населення України і світу. А враховуючи той факт, що спалах епідемічної небезпеки вдарив по бюджетах більшості підприємств, у людей об’єктивно не вистачатиме фінансових можливостей ще довгий час не тільки бути учасником заходу, а і навіть прибути у якості відвідувача. Таким чином продуктивна промоція ведучих аграрних компаній зійшла нанівець.

За спостереженням дослідницької групи «АгроАналітика», у аграрному секторі інформаційний дефіцит вже набуває загрозливих масштабів. Що ж робити, і чим його компенсувати?

Нині єдиним найбільш компетентним і відповідальним за якість та достовірність інформації лишається аграрне друковане видання або його офіційні електронні додатки, які можна з легкістю знайти в інтернеті. І це чи не єдиний надійний спосіб поінформувати широкий загал про появу та практичне застосування селекційних новинок і ЗЗР, нові напрацювання і технології запропоновані провідними гравцями плодоовочевого ринку України.

Тому у важких для всієї країни умовах, колектив фахового видання «Овочі та фрукти» готовий забезпечити безперервну інформаційну підтримку виробникам аграрної продукції, які потребують зростання цільової аудиторії і впізнаваності своїх продуктів. Для цього ми розробляли і  розробляємо, а також втілюємо в життя інформаційно-освітні проекти, що допомагають споживачам краще розбиратися в нюансах овочевої справи і садівництва, надають можливість аграріям оптимізувати витрати і отримувати кращі врожаї.

Прикладами наших проектів, які зацікавили аграрну спільноту є «F1 не дорівнює F2», «Україна без ГМО – Зелена Україна», «Сам собі фермер», «Юридична консультація». Зауважимо, що передача інформації через авторитетні джерела чимдалі ставатиме все більш актуальним та своєчасним засобом маркетингової стратегії, до слова, це і спостерігається в світовій практиці.

1 КОММЕНТАРИЙ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here