Демонстраційний центр «Tomato Vision» – відтепер у Нідерландах

0
111694

Створено новий демонстраційний центр компанії «Сингента», мета якого – запровадити зміни у способи вирощування сортів томатів та задоволення нових вимог ринку у майбутньому.

Створення томатів майбутнього

Цього тижня, лише через рік після того, як було оголошено про будівництво нового центру досліджень і розробок та маркетингу під назвою «Tomato Vision», він відкрився в місті Маасланд, Нідерланди. Центр представляє собою 14 000 м2 території, яку займає високотехнологічна теплиця, де 800 унікальних нових гібридів тестуються та відбираються під конкретні потреби ринку, при цьому використовуються ультрасучасні та традиційні технології розведення. Конструкція теплиці імітує реальні умови вирощування у сільгоспвиробників, адже в ній пропонується декілька секцій, де впроваджено різні системи освітлення – як інтенсивного, так і повну його відсутність для вирощування у несприятливих кліматичних умовах. Відвідувачам доступна територія площею 1 500 м2.

«Tomato Vision» – це одночасно і платформа для спілкування з клієнтами з метою виявлення їх потреб. Рууд Каагман (Ruud Kaagman), керівник міжнародного відділу пасльонових культур компанії «Сингента», повідомив: «Ми хочемо вивести сорти, які б відповідали потребам виробників та замовників. За допомогою зв’язку, створеного між нашими селекціонерами та ринком, ми маємо можливість поставляти лише вдосконалені сорти».

Використання можливостей цифрових технологій

Оскільки нещодавно пандемія Covid-19 загострила увагу на тому, як цифровий зв’язок може допомогти подолати фізичні обмеження, центр «Tomato Vision» буде презентовано в мережі Інтернет. «Це чудове досягнення залучить наших клієнтів та партнерів у всьому світі. Звичайно, ми хотіли би мати змогу привітати наших відвідувачів якнайшвидше особисто, але поки що ми можемо принести «Tomato Vision» до вашого робочого столу, де б ви не були!» наголосив Рууд Каагман.

Гігієнічний та біотехнологічний контроль вже значно ускладнили доступ до теплиць, а в сучасному контексті кожна особиста зустріч – це виклик. За допомогою сучасних засобів цифрового зв’язку та технології віртуальної реальності ми хочемо взаємодіяти з нашими відвідувачами та передавати їм гідний досвід, отриманий «Tomato Vision», і це робить наш центр справді глобальним ресурсом.

Вирощування томатів від загального уявлення про сорт до подачі до столу

В результаті впровадження більш ніж 20 селекційних програм по всьому світу асортимент томатів компанії «Сингента» дуже різноманітний. Ми пропонуємо високопродуктивні сорти у всіх сегментах для вирощування в активних та пасивних теплицях. Центр «Tomato Vision» запрошує відвідувачів до захопливої подорожі від загального уявлення про сорти до смачних томатів у нашому меню, зробивши асортимент, який ми пропонуємо, та програми вирощування більш зрозумілими та дозволивши виробникам та партнерам у виробничо-збутовому ланцюжку обмінюватися знаннями, ідеями та очікуваннями. Це вплине на перспективи розвитку селекції томатів, заохотить співпрацю і підтримку між сторонами та в кінцевому підсумку підвищить можливості, які пропонує бізнес з вирощування томатів.

Про компанію «Сингента»

«Сингента» – провідна сільськогосподарська компанія, яка допомагає покращити глобальну продовольчу безпеку, адже дає змогу мільйонам фермерів ефективніше використовувати наявні ресурси. Завдяки науковим розробкам світового рівня та інноваційним рішенням щодо рослинництва наші 28 000 співробітників у понад 90 країнах працюють над тим, щоб змінити способи вирощування сільськогосподарських культур. Ми прагнемо врятувати землю від деградації, підвищити біорізноманіття та пожвавити сільські громади. Для більш детальної інформації відвідайте сайти www.syngenta.com та www.goodgrowthplan.com.