Pink Lady інвестує в емоції

0
1155

Бренд Pink Lady Europe розробляє 360-градусну комунікаційну платформу, що включає телебачення, пресу та інтернет-ресурси, щоб поліпшити емоційні зв’язки зі споживачами яблук, повідомляє FRUITNET

Нова комунікаційна стратегія включає телевізійні ролики, які мають на меті задати емоційний тон бренду, оскільки він зображує різних людей, які діляться моментами задоволення. 

Як зазначає творець цього відеоконтенту Жиль Вердас (Gilles Verdaz), дослідження показали, що емоції мають більший вплив на споживачів, ніж вміст продукту. Ось чому налагодження емоційного зв’язку зі споживачами є ключовим акцентом у цій рекламній кампанії.

«Демонстрація повсякденних ситуацій автоматично залучає наші емоції, оскільки нагадує нам про моменти, які ми пережили самі. Сьогодні більшість брендів намагаються спілкуватися через емоції, але багато з них роблять це не надто вдало», — уважає Ж. Вердас. 

Кампанія включає також рекламу в журналах та пресі з однаковим дизайном та тоном, і передбачена у шести країнах – Франції, Італії, Данії, Німеччині, Нідерландах та Бельгії.

«Вона зосереджена на п’яти основних темах з нашого статуту зобов’язань: пошук оптимальної якості, боротьба з пластиком, відсутність відходів, збереження біорізноманіття та місцеве походження для країн-виробників», — повідомили у Pink Lady Europe.

Таку хронологію розвитку бренду можна побачити на офіційному сайті Pink Lady:

  • 1973 р. Натхненний австралійський дослідник Джон Кріппс мріє про природну схрещуваність між Golden Delicious та Lady Williams, народилася Pink Lady
  • 1994-1995Перші дерева Pink Lady висаджені в Європі, на південному сході Франції. Посадка триває в долині Луари, в Італії та Іспанії.
  • 1997 р. – Розплідники, виробники та дистриб’ютори об’єднуються в рамках асоціації Pink Lady Europe
  • 1999 р. –  Pink Lady експортується по всій Європі.
  • 2001 р. –  Pink Lady вперше виходить на телевізійні екрани.
  • 2005 р. – Понад 8000 людей працюють прямо чи опосередковано у галузі Pink Lady.
  • 2014 р. –  PinKids, найменше з яблук Pink Lady®, визнано «улюбленим яблуком дітей» 

Сьогодні понад 2800 виробників, 12 розплідників, 14 уповноважених дистриб’юторів та тисячі співробітників продовжують справу Pink Lady® у Європі.

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here